Tisdag :)



Om en vecka far vi till umeå till mina kära kusiner å min kära moster och morbror :) ska bli så skoj såå.. var så längesen jag träffa dom nu så, rättare sagt 1år sen men grabbarna träffa vi förra veckan så :) för dom var här och hälsa på :)
Så det ska bli skoj att träffa dom igen, vi ska ju prata lite om vårat bröllop såå :) lite ideer och sånt, kanske lite tips att tänka på å sånt, min moster har ju varit på en massa bröllop så, hon har sina ideer :)

Sen efter vi varit där tills på fredag så far vi direkt till stugan och blir där över helgen, går på marknaden som är i överkalix :) ska bli så skoj det med... alltid mysigt att gå på marknader å med familjen blom :)
Snart är man en de av blommarna :P hahah visst jag är ju redan med i familjen nu men då blir jag verklligen en blom nästa år :)

guuud vad jag längtar tills vi ska gifta oss... ska bli den bästa dagen i vårat liv, eller näst bästa dag, den bästa dagen var när våran dotter föddes :) dom två grejerna blir på delad plats :)
Min familj är det bästa som hänt mej och som finns, älskar mina två hjärtan! även mina föräldrar å davids föräldrar å bror :)


       Mina två älskade hjärtan :)


        Mitt lilla bus i vagnen när vi var i piteå och kolla lite bilar...


      Nea och mamma gosar :)


Vet att många tycker att det kanske är äckligt att hon har snutten i munnen, men det har hon haft sen hon var liten och det är hennes trygghet, istället för tutte har hon snuttefilt, inge fel med det. Den dagen hon ska sluta med det kommer det att vara jobbigt bara :) hehehe


ne nu ska jag göra lite nytta innan sara kommer efter jobbet och hälsar på, sen nån gång kommer hennes andra hälft och då ska vi göra lite mat ihop å så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0