Kycklinggryta :)



Ja det är sånt gott jag gör nu på kvällen :)
Kycklinggryta med lite allt möjligt gott i :) tog fram kycklingen idag å skulle göra den till middag men då åt vi gott med våran vän och lite längre bort granne jonne, så då gör jag det tills imorrn så kan jag och linnea äta det till lunch :)
Så det är det jag gör nu, plus kollar lite på tv.

Annars så har vi varit på storheden idag och shoppat lite, for på dollar och där vart vi kvar ett bra tag och kom ut med lite mer grejer än vad som var tänkt men men nödvändiga saker ialla fall såå...

Ne nu ska jag gå och röra om i grytan så det inte bränner fast, det  vore onödigt.. :)



Lite gammal bild på mej och osminkad men jag är oftast det, men på det här kortet såg jag ut som ett lik nästan. haha
har mycket ljusare hår nu och en lugg som jag knappt har nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0