Lista


Hitta en lista på någon blogg som var lite intressant att göra :)
får folk veta lite om mig :)

99

1. Fullständigt namn? Jenny Elisabeth Larsson
2. Exakt ålder? 25 och 3 månader
3. Vart bor du? Luleå på hertsön
4. Bor tillsammans med? David och Linnea
5. Husdjur?  Nej
6. Färg på ditt hus? Det är väl lite gul och brunt tror ja?
7. När är du född?  8 mars 1984
8. Klass?  har gått i många klasser
9. Vilket år tar du studenten? 2004
10. Något jobb? jag går skola nu, men har sommar ledigt nu
11. När ska du sova ikväll? ja allt mellan tio  och tolv
13. Duschat idag?  nej men ska göra det ikväll, håret blir helt knasigt om ja ducshar varje dag
14. Kramat någon idag?  jo Linnea och david
15. Pussat någon idag? linnea och david
16. Vad har du ätit?  en french hot dog på ica maxi och lite glass nu med dottern
17. Dagens klädsel? mjukisbyxor och ett linne
19. Dagens sötnos? Linnea såklart
20. Dagens roligaste?  kommer inte på nå just nu
21. Har du många vänner? många bekanta och ytliga vänner men några jättebra nära vänner :)
22. Hur många har du kysst? bara några få
23. Vem kramade du senast? Linnea
24. Hur många vill du ha sex med? bara min karl
25. Hur många har varit otrogna mot dig? oj, vet inte, kanske en vad ja vet
27. Har du pojk-/flickvän? ja det har jag men snart man
28. Vem pratade du med i telefon senast? david
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? mamma som undra hur linnea sovit i sitt nya rum eftersom vi har flyttat nyligen 

FAVORIT:
31. Film? Sex and the city filmerna
32. Låt?  Tingaling med vad gruppen heter eller vem det nu är
33. Mat? tacos och allt med kyckling och köttfärs att göra
34. Dryck? vatten men annars cola och cola light
37. Stad? Luleå men annars göteborg
38. Land?  Sverige
39. Ämne i skolan? Språk och bild
40. År? 2007 för det var det året som min kära dotter föddes så det var det bästa året, plus 2010 för då gifter sig jag och david i gammelstads kyrka

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? min moster catharina  i ume, saknar henne och hela familjen
42. Personen du kysste? david
43. Gången du spydde? oj, var väl nån månad sen då jag var sjuk eller fick nå knas med min mage som vanligt
44. Gången du grät? oj måste vara förra veckan till nån film eller nå tråkigt på tv, är så blödig såå
45. Pizzan du åt? det var nog förre veckan vi åt med sara och henric? eller var det rent av med davids föräldrar?
46. Gången du var i göteborg? det va länge sedan
47. Gången du var i stockholm? det var ännu längre sedan
48. Gången du var full? det var flera månader sen  och då var jag inte farligt full heller
49. Gången du var hög? har aldrig varit det

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?  svart
52. Hund eller katt?  hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?  hemma och mysa med världens underbaraste unge
54. Tv-spel eller dataspel? tv-spel
55. Singel eller upptagen? upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? om ja måste välja så lunarstorm 
58. Ragga eller bli uppraggad? inget av det tror ja
59. Big brother eller paradise hotel? Big brother
60. Svart hår eller blont? blont
61. Blåa ögon eller bruna? blåa ögon
62. Choklad eller lakrits?  choklad
63. Göteborg eller stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älska
69. Leva eller dö? Leva !!

ANTAL:

70. Personer du älskar? Familjen och dom närmsta vännerna
71. Personer du hatar?  det är få jag hatar men nå finns det någon
72. Personer som sagt att dom älskar dig? det är många,:)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha min karl 
74. Glassar du ätit på en dag? en halv glass
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? luleakalaset eller pite dansar och ler 
76. Gånger du haft minnesluckor? några få gånger kasnke 2
77. Piercingar har du? har i öronen och i läppen oc h i tungan men har inte längre i läppen och bara ibland i tungan
78. Personer du saknar just nu? som sagt min moster catharina i ume, och david som for iväg
79. Gånger ditt hjärta brustit? några gånger men inte så många

VEM:
80. Vill du kyssa nu?  david
81. Ska du träffa imorgon?  oj jag vet inte ? kanske någon kompis
82. Sjöng du senast för? ingen
83. Hade du senast en msnkonversation med?  malin
84. Spelade du tv-spel med senast?  ingen har inte spelat på länge
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? david vill ja ta med mig
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?  finns en person men säger inga namn
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? david och linnea 

VAD:

90. Gör dig glad? linnea
91. Gör dig ledsen? folk som säger dumma saker och tråkiga saker som händer små barn
92. Vad vill du helst göra nu? just nu vill jag bara göra någon middag och skulle inte vara helt fel och fara på en resa för att slippa luleå ett tag och bara vara
93. Önskar du att du slapp göra? jag vet inte
94. Vill du ha nu? en miljon
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en massa pengar så vi kan fara på någon roligt bröllopsresa jag och david nästa år 
96. Längtar du till? vårat bröllop i maj nästa år :)
97. Tycker du om dina betyg? njaee dom duger väl
98. Ångrar du i ditt liv? nej det gör jag inte
99. Är det bästa som har hänt dig? linnea är det bästa som har hänt mej även min kära karl för att jag har träffat han och vi fick våran dotter :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Tänker på dig också......

Kram

2009-06-08 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0