10 mars


Tisdag idag då, har haft en lektion i skolan idag, har bara en lektion nu varje dag i skolan, lite drygt.
blir lite less när det är så här, hade hellre varit i skolan från 10 till 3 eller 4a tiden, det hade varit bättre i stället för att sitta och vänta på att skolan ska börja och vara där en liten stund och sen hem igen då!?

Nåjo , det går bra ialla fall, men känns seg just nu! hehe

ajja skit samma nu, fyllde ju år i söndags, fick en massa roliga saker, en massa tavlor fick ja ialla fall, så glad jag vart för alla tavlor, så fina såå :)
Ids inte rabbla upp allt, är lite för trött för det just nu, måste hoppa in i duschen och sen lägga mej så man orkar upp imorrn, ska upp vid 6 tiden, linnea ska tidigt på dagis imorrn, och jag till skolan och sen hem och plugga :)


Ajja så är det!
Och lill gumman min hon pratar mer och mer meningar eller vad man ska säga, korta meningar och en massa ord, hon härmar oss så bra så, så det är bäst att inte svära för hon säger efter :)
Min lilla gounge, älskar henne så grymt mycket såå..

funderar på att ringa till BVC snart bara för att få en tid att väga och mäta henne och se om hon blivit nå lång och så :) nyfiken är jag juh... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0