Ny vecka..


ja då var det en ny vecka med nya äventyr! haha
nedå, i veckan blir det skola och en massa plugga och linnea är på dagis och busar för fullt, hon älskar verkligen att vara på dagis.
Idag kommer linneas farmor och följer med mig och hämtar linnea på dagis sen så ska hon vara med henne medans jag är på skolan, och david hämtar nog mej från skolan får jag hoppas, för han har lång dag han med. Så sen blir det middag här hemma hela familjen blom och lilla jag :)

Sen så till en helt annan sak, så är linneas mage helt knasig eller hennes bajs, hon har bajsat så löst nu så länge, men nu sista veckan har det blivit mer och mer löst, nästan som bara vatten. så nu har vi fått order av barnmorskan att bara ge henne kokt mat eller det mesta ialla fall och skippa mjölk till henne eller dra ner på det så.
Blir det inte bättre så då får vi komma till läkaren så får dom kolla på henne och se vad det är som är knasig, för det är inte meningen att hon ska ha så här hela tiden... får ständigt smörja hennes rumpa med inotyol för att hon skiter så mycket och blir röd :(

SÅ vi får hoppas att det blir bättre nu ialla fall lite fastare ialla fall.. Vill inte att hon sak ha så här nu mer.


Ajja, annars så är det bara bra med oss... linnea hon växer och pratar för fullt och busar och har sig.. mammas lilla tjej blir ju 21 månader nu till veckan, snart är hon 2år :) min lil skit :)
säger så många ord nu så det är som ingen ide att skriva upp allt, eller hon säger mer och mer meningar nu, hon härmar oss så mycket så, jag råkade säga gud förbannat här för nån dag sen och hon härmade mej och sa det hon med :) så hon är duktig på att prata och ta efter oss, verkligen =) Så stolt över henne..


    mammas lill skit! lill gumman nästan 5 månader :)



    Mammas gounge, 1år och 8 månader :)


Så där ja, nu fick ni lite bilder på min go unge!
Hon är inte lik sig då från hon var liten alls tycker jag... ser ut som hennes lillesyster eller såå :) hihi


ne nu ska jag göra nytta!

höres!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack! =) Har uppdaterat i bloggen nu hur man kan kolla! =)

2009-03-24 @ 08:42:43
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0