Sunderbyn sjukhus...


     Mammas lill hjärta busar med mina skor för 2 veckor sen... :)


ja imorgon kl 10.00 ska vi vara på sjukhuset med linnea.
Hon har ju vägrat äta vällingen nu 3 kvällar i rad och idag har hon vägrat äta allt. ingen välling, ingen gröt ingenting, bara lite yoghurt fick jag i henne, plus lite makaroner och korv men allt det har hon bajsat ut och hon luktar aceton i munnen, plus att hon nu har fått feber! inte mycket dock, men feber ialla fall...

Så jag har hållt på ringa och läkare ska ringa upp mej och allt sånt så nu har äntligen en läkare från sunderbyn ringt upp som vi haft när vi var där för 1 år sen med linnea för allergier men hon var så liten då så man kunde inte se nå då, plus att den läkaren hade jag när ja skulle få linnea, han som kom och bestämde att det skulle bli snitt för mej för att lill tjejen inte vänt sig. För jag fick ju fara på 3 ultralljud så vi fick ju träffa han två gånger då tror ja.

Så nu ska det bli uppklarad vad hon har i magen, hon har varit så lös länge, 2 månader, men sista veckan har det blivit mer, mer som vatten och vad hon än äter så kommer det ut! fattar inte varför...

Men nu ska vi ialla fall kolla upp det så nu kan jag lugna lilla mamma hjärtat ialla fall ett tag :) sen får vi se vad som händer imorrn då... men allt kommer gå bra :)

Ska även hälsa på davids mamma på sjukhuset för hon ligger inne igen :( men hon får nog komma hem imorrn eller så. skönt, hoppas allt blir bra nu.. kan inte komma mer skit nu! :)

Nee men håll tummarna för oss imorrn :) och jag och david som skulle ut och äta gott och gå på bio och bara rå om varandra, linnea skulle sov hos mina föräldrar, men vi får se hur det blir med det!
Annars får dom komma och vara här med linnea medans vi går ut och äter en liten sväng... men vi ser ju hur det är imorrn och vad som händer med gumman :)

ne hörrni nu ska jag göra annat, lill gumman sover på soffan nu igen.. :)



Kommentarer
Postat av: Erica

tummarna jålls här! Nät tilde var sjuk sist så hade hon också den där lukten i munnen

2009-03-26 @ 21:45:02
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: emelie

Stackars Linnéa=(

2009-03-27 @ 08:09:23
URL: http://emeliewarja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0