inte länge kvar nu ..



Neee verkligen inte länge kvar nu tills vi flyttar.
Bara 1 vecka och 3 dagar, så det närmar sig med stora steg verkligen.

Ska bli så roligt att flytta till större och få inreda och göra det så snyggt så, känner nu att jag trivs inte i den här lägenheten längre alls. Kanske bara för att vi ska flytta nu snart, men känner att jag inte gör det faktiskt.
Känns bara tråkigt att komma hem till den hära lägenheten, den känns inte fin alls, som den vi bodde i på smultronstigen, den kändes mysigt och varm och jag älskade den lägenheten verkligen.

Så vi får hoppas att jag kommer att trivas i nästa lägenhet då :) men jag kände när jag kom in i den att jag kände mej varm och trygg i den så det är ju bra det :)

Ajja  nu ska jag sluta tjata och sätta mig och plugga klart så jag hinner med allt den hära veckan :) och snart ska jag hämta hem goungen från dagis :)

höres

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är viktigt att bo bra, vi flyttade från värsta sämsta tills vi bor nu: en ny lägenhet nära stan, lite dyrare i månaden, men värd varenda krona, det känns hemma!! Och det ska det göra! =) Kram på dig!

2009-05-26 @ 16:47:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: emelie

Jo det ska bli härligt att få komma bort till sol och bad=) Jag lider verkligen med dig och historian, usch! Vad skoj ändå att ni snart får flytta! Jag hade också velat flytta, vi båda är less på läggan vi har nu, det är alldeles för lyhört och saker och ting pajjar hela tiden! Jo vi får ta en fika i sommarsolen! vi höres! kram

2009-06-02 @ 17:24:24
Postat av: Cissi

Absolut, jag har semester om två veckor, då drar jag till spanien en vecka och sen har jag all tid i världen! =) Kraaaam!

2009-06-02 @ 20:58:52
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0