Halloween 09


Jaaa då var det halloween över oxå :)
Vi har då inte gjort mycket alls vi, bara lagat en massa god mat och myst här hemma.
Varit på gravar och tänt ljus för dom som inte finns bland oss längre! Och det är väldigt tråkigt för dom två gravar vi varit på i helgen, väldigt jobbigt och tråkigt att dom inte finns med oss längre!..

Lördag, var vi ialla fall å tända ljus då på en grav, på davids systers grav, sen for vi å ät på resturang med davids familj, väldigt mysigt :)
Sen idag söndag så har vi bakat jag och nea och myst en massa och sen varit hos davids föräldrar å ätit middag igen :) mysigt :) Och väldigt gott om inte annat! Tack så mycket :)

Annars är det väl inte så mycket, plugga i veckan, och ha en massa skola med, prov på både torsdag och fredag så :) vi får se hur det går, nrä jag nyss fått boken till en kurs och har dessutom fel pogram till de :)
Ajja det går säkert bra det med:)

Vet inte hur jag ska göra imorrn, behöver plugga men har ingen skola och känner att jag vill hitta på något med gumman med :) så vi får se, hur hon sover med, sover hon längre än 8 imorrn får hon vara hemma, orkar inte hålla på att stressa å såå :) nåjo, dt blir säkert bra det.. hehehe



   Vi möblerar om i neas rum, hon har verkligen mycket saker :)



    På väg till farmor och farfar och farbror matte och äta middag :)



    Målar en massa gips figurer hos farmor och med farmor :)


Ja det var väl våran helg! =)
Och nästa helg blir lika skoj för då kommer min kusin från Umeå och mest troligt min moster hänger nog med, hoppas ja ialla fall..:)

ajja nu ska jag nog hoppa i säng, eller ialla fall på soffan och se tv en stund :) heheheheh

hade gött alla :)
pöss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, tack för tipset! =) Kram på dig!

2009-11-03 @ 18:22:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Jamenvisst är det irriterande. Jag fick bara nog och är, som sagt så less på alla förutfattade meningar. Jag förstår inte hur dom har tid, jag har nog med mitt eget liv och allt som händer :)



Hoppas allt är bra med er!

2009-11-03 @ 22:44:46
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag orkar då inte ens tänka på det ;P



Jo det är bara fint, Natalie är en sockerunge :) Och nu ska vi ju ha en till, det ska bli mysigt! :) Har ni några planer på nån mer? :)

2009-11-04 @ 10:54:35
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Wifie

Du MÅSTE ju vaccinera dig då Jenny! För om du blir sjuk så kan det gå riktigt dåligt. :( Du är ju i den värsta riskgruppen, de med astma och lungsjukdomar. Var rädd om dig!

2009-11-05 @ 15:41:13
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hej! Bor du i sthlm?

Vet inte om jag frågat dig, men jag undrar om du kanske är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :) Hör gärna av dig!

2009-11-22 @ 22:11:31
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Wifie

Fast det är ju ett helt år kvar tills han är så gammal haha! Jag vill ju ha ett fint spjälskydd till honom under den tiden. Tror INTE vi kommer byta till växa-säng närmsta halvåret iallafall!

2009-11-23 @ 17:57:10
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0