paus????



Jaaa, det kan man verkligen säga att jag har haft!
Men jag känner inte för att blogga lika mycket som förut, nu är gumman min så stor så man har som inte tid på samma sätt, och sen har man en massa annat att göra, plugga,städa,tvätta,julpynta:) mycket annat som kräver mycket tid.

Men ialla fall så blir gumman bara större och större varje dag tycker jag. Hon prata så mycket, det har hon alltid gjort! ända sen hon var liten, men nu pratar hon rent så mycket hon kan och det är väldigt mycket!
Sen är hon ju på dagis varje dag mellan 9 och 15 eller till 16 och hon trivs så bra så, hon kan alla namn på barnen på dagis och håller redan på alla föräldrar till barnen på dagis.

Potträna håller vi på med sakta men säkert, vill inte stressa fram något, vi tar i hennes takt så det inte blir något knas med de.
Men hon sitter på pottar väldigt ofta och göra båda två sakerna på pottan.

Ja våran tjej är väldigt stor nu, älskar allt med tomten och med pippi, hon är verkligen inne i en pippi tid nu och mycket med dockor.. och sen har vi en liten tjej som är som sin farmor, hon älskar att pyssla med saker och ting! så roligt att se

Det är så roligt att se henne prata på varje dag och prata med oss och busar och har sig.. sen brukar hon leka att hon är ett djur och ska äta upp oss och skojar och har sig.. så roligt att se henne när hon gör så!
Och sen när hon säger till mig " jag måste prata med dig mamma" låter så vuxen :)

Ne nu ska jag sova! ska upp imorrn, ska till piteå med min mamma och pappa :) och med Linnea såklart!
kolla lite julklappar å sånt :) 


  en bild på mig och älsklingen min i somras :)



  i somras, jag och gumman.. :)



   lill gumman i somras..



Känner att jag måste fota lite mera! lite nya bilder måste jag få in!
fy får ju dåligt samvete att jag inte fotar henne ju!
Så roligt att fota och sen kolla tillbaka på bilder. :)

ne nu blir det sängen! godnatt gott folk!!

( ungefär 6 månader kvar till vi gifter oss!!!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0